[vc_custom_heading text=”Storing melden” font_container=”tag:h2|text_align:center|color:%23ffffff” use_theme_fonts=”yes” css=”%7B%22default%22%3A%7B%22color%22%3A%22%23ffffff%22%7D%7D”]

Melden van een storing aan uw woning.

Via het formulier hiernaast kunt u een storing melden aan uw woning.

Spoedeisende mankementen melden.

Spoedeisende mankementen en storingen kunt u 24 uur per dag melden. Wij zorgen er voor dat u zo snel mogelijk wordt geholpen. Wij vragen u wel om eerst na te gaan of de oplossing niet tot de volgende dag kan wachten en u mag alleen voor echte spoedeisende mankementen onze storingsdienst te bellen.

De volgende meldingen worden gekwalificeerd als spoedeisend:

  • Uitval van de C.V. installatie, die niet zelf op te lossen is;
  • Gaslekkage;
  • Dusdanige lekkage aan de waterleiding, waardoor forse schade dreigt te ontstaan;
  • Gehele stroomuitval
  • Dusdanige daklekkage, waardoor ernstige schade dreigt te ontstaan.

 Storingen aan uw C.V. buiten kantoortijden

Voordat u een storing aan uw C.V. doorgeeft dient u eerst zelf te controleren of uw installatie voldoende waterdruk heeft en ontlucht is. Blijven de storingen nadat u eventueel ontlucht en bijgevuld hebt bestaan, dan kunt u uw storing melden.

Woningonderhoud: wie is verantwoordelijk en wie betaalt?

De verdeling van de onderhoudswerkzaamheden tussen de huurder en de verhuurder is in Nederland wettelijk geregeld. Het uitgangspunt is dat al het groot onderhoud voor rekening van de verhuurder is en al het klein onderhoud voor rekening van de huurder is.

Groot onderhoud omvat zaken als het repareren van daken, het vervangen van de keuken of het buitenschilderwerk.

Fill out this field
Fill out this field
Fill out this field
Fill out this field

Compare Listings

Titel Prijs Status Type Gebied Doel Slaapkamers Badkamers